Z nami powiekszysz miesnie

var man kan köpa anabola steroider

Osoby z szybką przemianą materii podczas zdobywania masy mięśniowej powinni stosować surową dietę wysoko węglowodanową z dużą ilością protein. Posiłki należy spożywać aż do sześciu razy w trakcie dnia, a odstępy pomiędzy posił˘kami muszą być nieco wydłużone. Dieta ektomorfików oparta jest na obszernej ilości przyjmowanych kalorii. Powyżej 60% kalorii trzeba dostarczać z węgli, 25% z produktów proteinowych, a następną część dopełnić tłuszczami. Zauważyć należy że dieta jest sprawą bardzo indywidualną. Nie ma uniwersalnych planów żywieniowych, dlatego też każdy odchudzający się powinien ją skomponować osobiście i dostosować do własnego zapotrzebowania. Jak nie macie odpowiedniej wiedzy, trzeba dopytać o szczegóły u dietetyka lub trenera osobistego. W wypadku spożywana odżywek, ektomorficy muszą nabyć tłuszcze omega-3, karnitynę oraz stacki witaminowe w formie chelatów. Do tego, powinno się dołączyć do swojego jadłospisu suplementy węglowodanowe (bądź proteinowo-węglowodanowe), w celu uzupełnienia brakujących kalorii czy też gdy nie ma czasu na planowe jedzenie posiłków.
Ektomorficy nie powinni zapomnieć także o systematycznych treningach. Jak nie mamy czasu na udanie się na fitness to aby nie zakłócać planów ćwiczeniowych powinno się ćwiczyć w mieszkaniu. W sieci można odnaleźć sporo odpowiednich planów ćwiczeń jakie można wykonywać samemu w swoim domu. Już tylko kilkanaście minut dziennie dodatkowych ćwiczeń a efekty naszej ciężkiej pracy będą dostrzegalne gołym okiem. Regularność i odrobina silnej woli sprawi że zdobędziemy ciało jakie tylko chcemy dodatkowo poprawimy kondycję fizyczną naszego ciała które z pewnością kiedyś nam się za to odwdzięczy. Dalsza część chute de cheveux